divendres, 4 de gener del 2008

SORTIDES I ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES DEL PRIMER TRIMESTRE

Durant el primer trimestre vam realitzar tres sortides, dues dins Ferreries i una a Ciutadella. També vam realitzar una activitat complementària dins la mateixa escola.

ACTIVITAT COMPLEMENTÀRIA: ELS ENVASOS!!!

A principis de Novembre van sol·licitar una activitat de Salut Jove que estava relacionada amb el projecte de l'escola sobre el medi ambient. Ens van recordar com havíem de reciclar i ens van fer classificar un per un objectes que havien portat dins una gran bossa de fems.
Quan vam haver acabat l'activitat ens van felicitar a tots de lo bé que ho havíem fet!




EXPOSICIÓ DEL FONS MENORQUÍ DE NICARAGUA

Dia 26 de Novembre vam anar al centre cultural de Ferreries a visitar una exposició fotogràfica on es reflectia la vida dels habitatnts de Telpaneca, un poblet de Nicaragua. Hi havia una monitora que explicava varies coses, per exemple: on està situat, com viuen, que mengen, com són els edificis i carrers, i quines costums i hàbits tenen els fiets de la nostra edat.
Aquestes són les coses que més ens van agradar:

- "Lo que m'ha agradat més és quan anaven a treure aigua d'un pou." (Alejandro)
- "M'ha agradat molt sa foto des llac perquè jo pensava que eren més petits." (Ana B)
- "Lo que me va agradar més de sa exposició de Nicaragua és lo des llacs." (Carme)
- "El volca gros de colors vius." (Miquel)
- "Lo que m'ha agradat més de sa exposició són ses fotos." (Paula)
- "M'ha agradat sa foto des volcà." (David)
- "Lo que m'agrada és quan anaven a sa escola." (Rocio)
- "M'ha agradat sa foto del volcan i la foto del pueblo me recordado a Bolivia." (Kevin)
- "M'ha agradat molt on vivien." (Cristòfol)
- "Sa flor grogue de Nicaraua ma impresionat." (Tomeu)
- "Sa foto des volca, man agradat molt ses fotos." (Leo)
- "M'agrada quan cuien aigua del pou." (Antonio)
- "S'ajuntament de Telpaneca." (Lluís)

-" M'a agradat sa foto que duen coses en es cap." (Ana M)

-" De s'expusisio ma agradat es vulcans de nicaragua." (Antoni)

- " Lu que ma agradat més de sa exposicio de Nicaragua es sa foto del bolca." (Isaac)



SORTIDA A CIUTADELLA

Vam anar a visitar la casa museu del Pintor Torrent i a veure el far d'Artrutx. Vam aprendre moltes coses noves, però també ens ho vam passar molt bé!!!





EXPOSICIÓ PINTOR B.F.TRIAY

La darrera setmana del trimestre vam anar a visitar l'exposició que hi havia a Ferreries del pintor forneller B.F.Triay. Vam aprendre molt sobre les difertents tècniques que havia utilitzat per fer els quadres.



4 comentaris:

Miquel Allès ha dit...

Som en Cristofol m'ha agradat molt s'expocisio i les fotos.

Anònim ha dit...

hola som n'ISAAC

Anònim ha dit...

Me va agradar molt els cuadros del pintor Torrent.








Ana Barber

Anònim ha dit...

Hola som en David i m´agradat es cuadro des barco