divendres, 4 de gener del 2008

ARRIBA EL PATGE REIAL A L'ESCOLA!

Dimecres dia 19 de desembre van arribar els patges reials al nostre col·legi. Com hem crescut molt i som un grup que ens portam bastant bé els patges ens van venir a veure a la nostra aula i ens van dur uns quants regals i molts de caramels.
Quan van tocar a sa porta estàvem molt nerviosos i van sortir a rebre-los els nostres delegats. Després tots junts els hi van recitar les poesies que havíem preparat i vam obrir els regals que ens havien duit. Mirau, mirau quina il·lusió!


7 comentaris:

ana b. ha dit...

Quan van venir els patges, jo i en Toni vam dir una cosa: que erem els delegats de la classe. Aquell dia m'ho vaig passar molt bé.

Miquel Allès ha dit...

Som en Cristofol i m'ha agradat molt ses fotos d'es patges.Escric amb es correu electronic den Miquel Allès Coll.

Miquel Allès ha dit...

es dia des patges vam xalar molt i mus van dur un bingo un puzle un lego i molts caramels som n'Ana M i na Carme de 3a i o em escrit am sa adreca den miquel de 3a

Anònim ha dit...

Hola soc na Paula Elena m'agradat molt sa nostra pagina.






PAULA

Anònim ha dit...

M'agradat molt sa pagina de s'escole,esta molt be. Soc ne Carme.Adeu!!

Anònim ha dit...

elenaaquest blog es espectacular m'agrada molt¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡


soc n'ana de 3a

Anònim ha dit...

Hola som en David i m´agradat aquesta pagina.