divendres, 4 de gener del 2008

IMPRESSIONS DELS ALUMNES SOBRE EL PRIMER TRIMESTRE

"Lu que ma agradat més can fet escola es decidir ses normes entre noltrus i sa propieda mutativa." (Lluís)

"M'agrada quan mus duim les dues restes i les multiplicacions." (Antonio)

"Man agradat la plàstica i també les matematiques" (Leo)

"Una fitxa per fer dos restes cada dia de restes i emprar diccionaris." (Sophie)

"Serca nombres a se sinte numerica de mil i es mon des animals." (Tomeu)

"Estudiam l'alfebet i he apres mes de mil." (Cristòfol)

"Lo me agradat del colegio Musica, Tallers i Catala. Feia dictat i ficha i esamene." (Kevin)

" Mas enseñat ses restes dugents. Tambe ses multiplicasions i ses sumes. El que megrade són els dictats de catala." (Rocio)

"Fer medi m'agrada perque puc estudiar moltes castes d'animals. Mates m'agrada perque puc fer restes sumes i multiplicacions" (David)

" Una cosa nova es lu de recollir les fotos de animals i de objectes per despues fer feina. Una cosa nova es quan vaig aribar a se escole es septembre vaig trobar una clase nova i una companya nova inglese" (Paula)

"Quand acabam cada tema feim una prova. Tenim profesors (res) nous com la de ingles i la de informatica." (Miquel)

"Ma agradat molt aprendre els cosos geometrics i ma agradat llegi cada setmana." (Carme)

" C.Medi m'agrada molt perque aprenem coses divertides. A jo m'agrada els cossos geometrics perque n'hi ha de diferentes formes." (Ana B)

"Lu que ma agradat fins ara son les restes dugents i tambe ma agrada sa clase nova que hem tingut aquest any." (Alejandro)

" Lu que ma agradat més és tenir sa mateixa mestre i encontrarme els meus amics. " ( Isaac)

" Ma agradat molt es cicle vital i es reptils. " ( Antoni)

" D'escola me va agradar molt es video de Nicaragua i m'a agradat llegir cada setmana." ( Ana M)